۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۰

قهرمان کوراش آسیا:

رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا در بالاترین سطح ممکن برگزار شد

رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا در بالاترین سطح ممکن برگزار شد

بجنورد- عضو تیم ملی کوراش از کاهش فاصله تیم‌های مختلف و سرمایه‌گذاری گسترده کشورهای شرق آسیا بر روی این رشته خبر داد و گفت: رقابت‌های آسیایی در بالاترین سطح ممکن برگزار شد.

محمد محمدی بریمانلو پس از کسب مدال طلا مسابقات کوراش قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جودو و کوراش با سایر رشته‌های رزمی قابل قیاس نیست و طی سال‌های گذشته کشورها هزینه‌های زیادی را برای این موضوع اختصاص داده‌اند.

عضو تیم ملی کوراش ادامه داد: مسابقات این دوره کوراش بسیار منظم و با سطح فنی بالا برگزار شد و مشخص است کشورهای شرق آسیا برای این رشته برنامه‌ریزی زیادی دارند.

وی با تاکید بر اینکه فاصله تیم‌ها روز به روز کاهش می‌یابد، افزود: اکنون دیگر در آسیا نیز تنها یک رقیب نداریم.

محمدی بریمانلو با اشاره به اینکه حریفان قدرتمندی را در مسابقات اخیر شکست داده است، گفت: قطعاً قصد خداحافظی از میادین را ندارم و در صورت عدم مصدومیت به ورزش حرفه‌ای ادامه خواهم داد.

وی تصریح کرد: قصد ندارم کمبود امکانات را بهانه کنم و به فعالیت ادامه خواهم داد؛ اما از مسئولان خراسان شمالی می‌خواهم به این رشته مدال‌آور توجه ویژه داشته باشند.

وی تاکید داشت: بارها برای همراهی مسئولان درخواست داده‌ایم اما تاکنون حمایتی دیده نشده است لذا در ماه‌های مانده به مسابقات آسیایی می‌بایست توجه‌ها بیشتر شود.

کد خبر 5767798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha